mamiraul.blogg.se

Denna blogg Àr som en plats dÀr jag delar med mig om min vardag som mamma,anstÀlld,sambo..och varje dag delar jag med mig lite humor,musiktips,mode,och positiv energi och inspiration.

Hedrat till Jann BĂ€stsson Aleite😊

Publicerad 2014-06-10 13:38:02 i AllmÀnt,


Det finns inte ord för min kĂ€rlek till min Ă€lskling Jann❀
Min dröm var i mÄnga Är att finna just den rÀtte som fÄr mig att skratta frÄn tÄrna,som Àlskar och bara tar mig för den jag Àr och för det jag gjort/gör pÄ alla plan.

Och den hĂ€r snyggingen som jag fĂ„r pussa,krama,Ă€lska,dela livets meny med,utvecklas med och vĂ€xa med i egen individform men Ă€ven som tvĂ„ individer som Ă€r livskompanjoner❀Ying och yang!!!!!!!


Tack för att du lÀrt kÀnna mig och barnen.
Tack för att du började gilla oss.
Tack för att du började fylla vÄra hjÀrtan med skratt,vÀrme,omtanke,hopp,tro,respekt,stöd i alla vÀder,kÀrlek,humor.
Tack för att du började Àlska oss tre.
Tack för att du Àlskar oss som individ och som familj.
Tack för att du Àven gett mina slÀktingar i olika doser det jag dagligen fÄtt/fÄr.

Hej!Jag heter Ewa och Ă€r jannholic😄skoja bara!!

Och nÀr det Àr som jobbigast eller nÄt jag behövt/behöver klara,sÄ finns DU dÀr till 100 procent.

Jag hoppas att du med mig och barnen i ditt hjĂ€rta och i din tillvaro och i ditt hem,kĂ€nner dig uppskattad och Ă€lskad och trygg och hel och lycklig.❀
Eftermiddags inlĂ€gget Ă€r hedrat till Jann BĂ€stsson Aleite❀

Ni andra,hoppas att ni mĂ„r bra och en fin fortsĂ€ttning pĂ„ dagen😊
Tack för att ni lÀser min blogg!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Jann BĂ€sstison Aleite

Publicerad 2014-06-10 13:45:13

Taaaack för de fina orden min smÄttgalna Àlskning!

Varje grÄtt hÄrstrÄ jag har numera, Àr för mig ett kÀrleksbevis och ett tecken pÄ att allt vi gör sÀtter sina spÄr.

Love you!

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag Ă€r en vanlig kvinna med tigerrĂ€nder(bristningar)och en livsglĂ€dje de Lux efter allt jag passerat förbi innan jag hamnade dĂ€r jag befinner mig,idag😊och har tvĂ„ stycken..vad heter dom?-barn😉som jag Ă€lskar mest av allt i denna vĂ€rld!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela